Tuesday, May 6, 2014

Inspiración: eccomin / Inspiration: eccomin


No me canso de mostraros cosas y personas que me inspiran.
En esta ocasión es el turno de Tomoko Noguchi  que desde su marca eccomin da rienda suelta a su imaginación con ideas muy originales y llenas de colorido (como a mí me gustan).
La descubrí hace tiempo por casualidad y no deja de sorprenderme lo bonito que es todo lo que hace.

Sus creaciones son como pequeños tesoros del día a día: la combinación perfecta de diseño, color y unicidad.


I can't get enough of showing you things and people that inspire me.
This time it's Tomoko Noguchi's turn who with her brand eccomin lets her imagination run wild with very original and colourful ideas (just the way I like them).
I found her accidentally some time ago and she keeps surprising me with how pretty is everything she makes.
Her creations are like everyday little treasures: the perfect combination of design, colour and uniqueness.
  
via: Eccomin


No comments:

Post a Comment